Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель |
ЄДРПОУ: | 38610131 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрченко Таміла Миколаївна |
Телефон: | 380955090447 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,Полтава, вулиця Антонця Семена, будинок 42/8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: надана учасником довідка щодо виконання аналогічних договорів не відповідає вимогам тендерної документації; інформацію надано щодо одного договору ( довідку щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) довідку щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІІ: Форма ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів» №№з/п Назва, код згідно з ЄДРПОУ та адреса замовника, якому здійснювалось надання послуг, адреса об’єкта за договором Номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, строк дії договору Посада, прізвище, ім`я, по батькові, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 3 4 ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) оригінали або копії, зазначених ним у таблиці за формою ІІІ, аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання послуг з технічного обслуговування ліфтів. 3 Акти приймання наданих послуг/виконаних робіт та інших документів, що підтверджують виконання договорів відповідно до цін, вказаних учасником у таблиці за формою ІІІ. Інформацію, що на думку учасника може становити комерційні та/чи державну таємницю може бути заретушована. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у відповідності до вимог тендерної документації; два договори документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.