Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 215 946,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 079,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 44211502 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лукьянов Ігор Олександрович |
Телефон: | +380970216564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Фонтанка, вул. Степна, буд. 4 |
2 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:по-перше, учасником закупівлі було надано документ, що порушує вимоги тендерної документації «Усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, мати реєстраційний номер та бути ідентифікованими щодо предмету закупівлі.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «Усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, мати реєстраційний номер та бути ідентифікованими щодо предмету закупівлі.»;по-друге, вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).» Учасником підтверджено наданням скан-копії договору оренди № ТЗ 19-07-23 від 19.07.2023 року та Актом прийому-передачі до Договору оренди № 19-07-23 від 19.07.2023 року, проте за зазначеним договором не урегульоване керування орендованою спецтехнікою. Вимагаємо надати роз’яснення на яких підставах буде використовуватись орендована спецтехніка, яка за Довідкою про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази буде безпосередньо залучена при виконанні даних робіт;по-трете, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, повинен враховувати: особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю; виконавця робіт або інша особа, яка виконує його функції; інженера з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче третьої сертифікований в будівельній галузі.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, повинен враховувати: особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю; виконавця робіт або інша особа, яка виконує його функції; інженера з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче третьої сертифікований в будівельній галузі.»;по-четверте, на відповідність вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1 Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів.» надано договір № 86 від 08.04.2020 року, який відповідно до пункту 12 передбачає Протокол погодження договірної ціни, як додаток до договору. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1 Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів.»;по-п’яте, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 8 «Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання інших робіт (крім будівельних) як субпідрядника в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (або так само залучення їх в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Інформація про субпідрядників надається з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, копій ліцензій таких субпідрядних організацій (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, ліцензії повинні бути чинними).». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 8 «Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання інших робіт (крім будівельних) як субпідрядника в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (або так само залучення їх в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Інформація про субпідрядників надається з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, копій ліцензій таких субпідрядних організацій (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, ліцензії повинні бути чинними).»;по-шосте, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 9 Документ, дозвільного характеру від Управління патрульної поліції в Одеській області, стосовно погодження тимчасової схеми організації дорожнього руху під час проведення робіт з обслуговування та часткового ремонту ліній вуличного освітлення в Одеській області. Документ повинен буди чинним на весь період надання послуг.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 9 Документ, дозвільного характеру від Управління патрульної поліції в Одеській області, стосовно погодження тимчасової схеми організації дорожнього руху під час проведення робіт з обслуговування та часткового ремонту ліній вуличного освітлення в Одеській області. Документ повинен буди чинним на весь період надання послуг.»;по-сьоме, відповідно до тендерної документації додатку 2 до тендерної документації була вимога «Учасником в тендерній документації надається проект наказу про відповідальну особу на будівництві (виконроба) зі штату осіб Учасника з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, ПІБ, номер телефону, дана особа у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «Учасником в тендерній документації надається проект наказу про відповідальну особу на будівництві (виконроба) зі штату осіб Учасника з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, ПІБ, номер телефону, дана особа у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві.».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.