Закупівлю оголошено - 24-11-2023, 17:00. Дата останніх змін - 15-12-2023, 13:30

послуги з поточного ремонту мережі вуличного освітлення по вул. Зелена в с.Нова Дофінівка, Одеського району Одеської області

Закупівля: UA-2023-11-24-016055-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-24-008243-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-11-2023, 17:00
по 29-11-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-11-2023, 17:00
по 02-12-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:215 946,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 079,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
ЄДРПОУ:44211502 Досьє YouControl
Контактна особа:Лукьянов Ігор Олександрович
Телефон:+380970216564
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
67571, Україна, Одеська область,Фонтанка, вул. Степна, буд. 4
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
послуги з поточного ремонту ме ...
215 946,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з поточного ремонту мережі вуличного освітлення по вул. Зелена в с.Нова Дофінівка, Одеського району Одеської області

1
послуга
67572 Україна Одеська область Нова Дофінівка вул. Зелена
по 31-12-2023
50230000-6
Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Мандрико Микола Віталійович   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Біляївка, вулиця Олега Кошового, будинок 2А, квартира 7, 67600, Мандрико Микола Віталійович
Остаточна пропозиція:
215 945,18 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-12-2023, 16:57
Період подачі оскарження:
по 14-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-12-23, 10:45:15
24

Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:по-перше, учасником закупівлі було надано документ, що порушує вимоги тендерної документації «Усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, мати реєстраційний номер та бути ідентифікованими щодо предмету закупівлі.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «Усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, мати реєстраційний номер та бути ідентифікованими щодо предмету закупівлі.»;по-друге, вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).» Учасником підтверджено наданням скан-копії договору оренди № ТЗ 19-07-23 від 19.07.2023 року та Актом прийому-передачі до Договору оренди № 19-07-23 від 19.07.2023 року, проте за зазначеним договором не урегульоване керування орендованою спецтехнікою. Вимагаємо надати роз’яснення на яких підставах буде використовуватись орендована спецтехніка, яка за Довідкою про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази буде безпосередньо залучена при виконанні даних робіт;по-трете, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, повинен враховувати: особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю; виконавця робіт або інша особа, яка виконує його функції; інженера з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче третьої сертифікований в будівельній галузі.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2. Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, повинен враховувати: особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю; виконавця робіт або інша особа, яка виконує його функції; інженера з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче третьої сертифікований в будівельній галузі.»;по-четверте, на відповідність вимогам підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1 Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів.» надано договір № 86 від 08.04.2020 року, який відповідно до пункту 12 передбачає Протокол погодження договірної ціни, як додаток до договору. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1 Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів.»;по-п’яте, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 8 «Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання інших робіт (крім будівельних) як субпідрядника в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (або так само залучення їх в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Інформація про субпідрядників надається з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, копій ліцензій таких субпідрядних організацій (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, ліцензії повинні бути чинними).». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 8 «Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання інших робіт (крім будівельних) як субпідрядника в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника (або так само залучення їх в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Інформація про субпідрядників надається з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, копій ліцензій таких субпідрядних організацій (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, ліцензії повинні бути чинними).»;по-шосте, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації була вимога «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 9 Документ, дозвільного характеру від Управління патрульної поліції в Одеській області, стосовно погодження тимчасової схеми організації дорожнього руху під час проведення робіт з обслуговування та часткового ремонту ліній вуличного освітлення в Одеській області. Документ повинен буди чинним на весь період надання послуг.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» пункту 9 Документ, дозвільного характеру від Управління патрульної поліції в Одеській області, стосовно погодження тимчасової схеми організації дорожнього руху під час проведення робіт з обслуговування та часткового ремонту ліній вуличного освітлення в Одеській області. Документ повинен буди чинним на весь період надання послуг.»;по-сьоме, відповідно до тендерної документації додатку 2 до тендерної документації була вимога «Учасником в тендерній документації надається проект наказу про відповідальну особу на будівництві (виконроба) зі штату осіб Учасника з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, ПІБ, номер телефону, дана особа у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві.». Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог тендерної документації «Учасником в тендерній документації надається проект наказу про відповідальну особу на будівництві (виконроба) зі штату осіб Учасника з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, ПІБ, номер телефону, дана особа у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві.».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-12-23, 10:45:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-11-24-016055-a-a1
Номер договору:
15/12З
Дата підписання договору:
15-12-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 15-12-2023 по 31-12-2023
215 945,18 UAH
Ціна договору
215 945,18 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Мандрико Микола Віталійович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
215 945,18 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-11-2023, 17:05:31
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-11-2023, 17:00:57
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-11-2023, 17:00:57
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-11-2023, 17:00:57
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту послуги з поточного ремонту мережі вуличного освітлення по вул. Зелена в с.Нова Дофінівка, Одеського району Одеської області
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області Місцезнаходження Замовника: Україна, 67571, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Степна, будинок 4 Код ЄДРПОУ: 44211502 IBAN № UA908201720344210015000062200 в ГУДКСУ м. Одеса Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. У складів тендерної пропозиції учасник надає згоду в довільній формі з умовами надання та повернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 24-11-2023, 17:00:40
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ