Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 365 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Міністерство освіти і науки України |
ЄДРПОУ: | 38621185 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Захаревич |
Телефон: | 380444813223 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, м. Київ,проспект Берестейський, будинок 10 |
2 |
Згідно вимог тендерної документації, а саме п. 2.4. розд. 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлений критерій у вигляді: «Листа-гарантії (складеного у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо підтвердження надання Замовнику копій чинних документів (ліцензій, дозволів, протоколів, витягів з протоколів, посвідчень тощо), які є загальнообов’язковими згідно з чинним законодавством України при виконанні робіт із залученням підіймальних пристроїв (кранів, автовишки тощо), висотно-верхолазних та інших робіт, зокрема копій чинних документів про перевірку знань з: – безпечного виконання висотно-верхолазних робіт; – безпечного виконання робіт з експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (згідно з НПАОП 0.00-1.80.18). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції наданий не повний перелік копій чинних документів про перевірку знань з безпечного виконання робіт згідно з НПАОП 0.00-1.80.18.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.