Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-11-21-005919-b про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_01_ВО) ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з капітального ремонту парового котла та котельного обладнання) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 673 492,00 грн без ПДВ ( П'ять мільйонів шістсот сімдесят три тисячі чотириста дев'яносто дві гривні 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 673 492,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 56 734,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дума Олександр Юрійович |
| Телефон: | 380443097353 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 21.12.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-21-017398-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І)ТОВ "ОБЛТЕПЛО" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ОБЛТЕПЛО", а саме: 1) На вимогу підпункту 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка не містить інформації стосовно предмету договору. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації: «Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) постачання, а саме: № п / п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу:усунути невідповідності згідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.