Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 83 947,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 419,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Янголь Дмитро Ігорович |
| Телефон: | 380955001567 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
При внесенні Закупівлі до Річного плану закупівель (далі — РПЗ) замість назви предмету закупівлі “ Послуги з поточного ремонту пасажирських ліфтів в адміністративному будинку по вул. Садова, 3А (код 50710000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2025 «Єдиний закупівельний словник»)” було внесено: “ Послуги з ремонту пасажирських ліфтів в адміністративному будинку по вул. Садова, 3А (код 50710000-5 національного класифікатора України за ДК 021:2025 «Єдиний закупівельний словник»), 83 947,00 грн.”, та, відповідно, технічно така ж назва предмету закупівлі автоматично завантажилась в оголошення про проведення закупівлі. Зазначене призвело до некоректного висвітлення назви предмета закупівлі у РПЗ та оголошенні про проведення ВТ відповідно до тендерної документації та протокольного рішення уповноваженої особи, що суперечить нормам статей 10, 21 та 22 Закону України “Про публічні закупівлі” в частині відображення інформації про назву предмету закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-11-2023, 00:03
Період оскарження:
з 15-11-2023, 17:11 по 26-11-2023, 00:00
Документи: