Період оскарження умов закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 414 514,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 24 145,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ |
ЄДРПОУ: | 21708016 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.fg.gov.ua/ |
Контактна особа: | Ірина Дещеня |
Телефон: | +380443333566 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, повідомляємо про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: 1. Згідно пункту 2.1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати: «2.1. Довідка, складена відповідно до Таблиці 1.2 цього розділу, про наявність у Учасника виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років. Під аналогічним договором розуміється договір на надання послуг/виконання робіт щодо технічної підтримки/обслуговування/ремонту серверного обладнання (далі – ТП СО) та систем збереження даних (далі – ТП СЗД). Для підтвердження цього критерію Учасник зазначає або договір/ри на ТП СО разом з ТП СЗД, або окремо договір/ри на ТП СО та окремо договір/ри на ТП СЗД. » (далі – Вимога). На виконання Вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файли: Довідка про аналогічні договори.pdf, Аналогічний договір з підтвердженням 2.PDF, Аналогічний договір з підтвердженням та відгуком 1.pdf, Аналогічний договір з підтвердженням та відгуком 3.pdf, що містять договір №ST.007-18 з ПАТ «Діамантбанк» від 16.0.2018р (Договір №1), Договір № ST.011-18 з ПАТ « Банк Юнісон» від 10.04.2018 (Договір №2), Договір № ST.010-21 з АТ «ТАСКОМБАНК» від 14.09.2021 (Договір №3). Договори №1 та №2 не розглядались Замовником, оскільки вони не відповідають вимозі «виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років». Договір №3 підтверджує надання послуг щодо технічної підтримки/обслуговування/ремонту систем збереження даних. Вимога Замовника щодо надання послуг/виконання робіт щодо технічної підтримки/ обслуговування/ремонту серверного обладнання Учасником не підтверджена. Таким чином, Вимога Учасником не виконана. Для усунення зазначених невідповідностей Вимоги, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, документи, а саме – довідку, складену відповідно до Таблиці 1.2 Додатку №2 до тендерної документації, про наявність у Учасника виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років. Під аналогічним договором розуміється договір на надання послуг/виконання робіт щодо технічної підтримки/обслуговування/ремонту серверного обладнання (далі – ТП СО) та систем збереження даних (далі – ТП СЗД). Для підтвердження цього критерію Учасник зазначає або договір/ри на ТП СО разом з ТП СЗД, або окремо договір/ри на ТП СО та окремо договір/ри на ТП СЗД. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору(ів), зазначеного(их) у довідці, Учасник надає: • завірену Учасником копію(ї) договору(ів) (з додатками та змінами, що є невід’ємною частиною договору(ів)) з копією(ями) документу(ів), передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання згідно умов (видаткова накладна, акт наданих послуг (акти виконаних робіт) тощо) та/або • лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента (замовника, покупця тощо) щодо належного та повного виконання договору, зазначеного в довідці.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.