Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної казначейської служби України у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 37874947 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фадєєв Олександр |
| Телефон: | 380501445958 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61166, Україна, Харківська область,Харків, Вул. Бакуліна, 18 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ФОП Павелко Олександр Борисович (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 2259600935), виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах пропозиції ФОП Павелко Олександр Борисович (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 2259600935), щодо закупівлі : послуги з поточного ремонту офісної техніки та регенерації картриджів за Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015 «50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії сертифікатів від офіційних представників в Україні про проходження технічного навчання із заправки та відновлення картриджів, сервісного обслуговування лазерної техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до абзацу другого пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ процедури закупівлі» додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 47 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178» послуги з поточного ремонту офісної техніки та регенерації картриджів за Єдиним закупівельним словником код ДК 021:2015 «50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати «…копії сертифікатів від офіційних представників в Україні про проходження технічного навчання із заправки та відновлення картриджів, сервісного обслуговування лазерної техніки». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати копії сертифікатів від офіційних представників в Україні про проходження технічного навчання із заправки та відновлення картриджів, сервісного обслуговування лазерної техніки працівників, зазначених у довідці шляхом завантаження через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.