Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02145725 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Блоха Віталій Олександрович |
| Телефон: | +380532609554 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Poltava, Sobornosti Street, 36 |
0 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ПП "БК НОВА ЕРА" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: У складі тендерної документації Додаток 4 вимагалося: 1) «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата). Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата) (п.1.1 додатку 4 тендерної документації): №, дата договору Найменування предмету закупівлі Контрагент Адреса, контактний телефон Контрагента Код ЄДРПОУ Контрагента Керівник _____________________ * Аналогічним вважається договір та/або по предмету закупівлі ДК 021:2015: 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення та/або по предмету закупівлі.» Учасник ПП "БК НОВА ЕРА" надає документ «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf», у якому зазначено досвід виконання аналогічного договору № 422 від 19.06.2022р. А лист-відгук і скан-копія аналогічного договору № 422 від 19.06.2023 р. Учасник ПП "БК НОВА ЕРА" має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції Згідно з пунктом 40 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.