Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 162 650,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 813,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
ЄДРПОУ: | 13814885 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Контактна особа: | Маріанна Шиба |
Телефон: | +380678545495 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування., затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищеневадене, повідомляємо, що згідно із Додатком 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристикита вимоги до предмета закупівлі“ за предметом “Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів” ДК 021:2015 50320000-4 в Учасника повинна бкти наявна система Service Desk чи СRM (cистема, куди клієнт вносить замовлення, відповідно, може ставити статус замовлення, а постачальник, коли його виконав проводить заявку). В цій системі є он-лайн вся статистика(звіти, скільки заявок в місяць, звіти по кожному окремому підрозділу, по поверненнях, можливість самому формування рахунків), обов’язково надати посилання, логін та пароль для постійного доступу в працюючу систему, а не демонстраційну версію. Доступ до системи має бути з посиланням на перегляд роботи клієнтів (найменування клієнта) з можливістю упевнитись в роботі даної системи і роботи клієнтів в ній. Учасником надано лист Вих № 5 13.11.2023 р. про те, що ФОП Федьків О.В., яка є учасником, повідомляє, що має працюючу CRM-систему (cистема, куди клієнт вносить замовлення, відповідно, може ставити статус замовлення, а постачальник, коли його виконав проводить заявку. В цій системі є онлайн вся статистика (звіти(скільки заявок в місяць, звіти по кожному окремому підрозділу, по поверненнях, можливість самому формування рахунків) Для постійного доступу в працюючу систему надаємо: посилання — crm.fp.lviv.ua логін – [email protected] пароль - 33ahw6lx. Однак, за даним посиланням сторінка не працює. У зв’язку із вищенаведеним, просимо долучити віжповідну інформацію та або документи. -
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.