Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 673 590,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 735,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СОЛОНИЦІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО" |
| ЄДРПОУ: | 33337766 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гаманенко Лілія Іванівна |
| Телефон: | +380576372258 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 62370, Україна, Харківська область,смт Солоницівка, вулиця Пушкіна, будинок 27 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник не надав у складі тендерної пропозиції копію Акту обстеження, зазначеному у п.11 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) невідповідність вимогам, визначеним у п.11 Додатку 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-000805-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЛІФТ" буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з вих.№138/2 від 09.11.2023 р., в якій у Договорі оренди №02/2023 від 04.01.2023 р. та в Акті прийому передачі обладнання відсутні підписи орендодовця. 2) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, вказавши у довідці з вих.№104/3 від 09.11.2023 р.,що інформація взята із Витягу з Наказу №14 від 01.09.2023 р. стосовно працівника Жадобіна В.І., а нижче видно, що Наказ про прийняття працівника відповідає Наказу №15 від 01.09.2023р.. 3) Учасник надав у складі пропозиції Довідку вих.№ 110/5 від 06.11.2023 р. яка оформлена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями та вимогам тендерної документації, а саме вказавши назву іншого контрагента по закупівлі, а не Замовника, та не вірно вказавши пункт Особливостей, а саме відсутність підстав, визначених абз.14 п.47 Особливостей. 4) Учасник не надав у складі тендерної пропозиції копію Акту обстеження, зазначеному у п.11 Додатку 3 до тендерної документації. 5) Учасник у складі пропозиції надав Лист-гарантію вих.№ 131/2 від 09.11.2023 р. про згоду з проектом договору згідно Додатку 7, вказавши невіринй номер Додатку.(Повинен бути Додаток 4). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, визначеним у п.1 Додатку 2 до тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у п.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3) невідповідність вимогам, визначеним у п.5 Розділу VII тендерної документації. 4) невідповідність вимогам, визначеним у п.11 Додатку 3 до тендерної документації 5) невідповідність вимогам, визначеним у п.1 Розділу III до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-000805-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТОВІ ІННОВАЦІЇ" буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.