Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 449 060,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 490,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СОЛОНИЦІВСЬКЕ ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ГОСПОДАРСТВО" |
ЄДРПОУ: | 33337766 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гаманенко Лілія Іванівна |
Телефон: | +380576372258 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62370, Україна, Харківська область,смт Солоницівка, вулиця Пушкіна, будинок 27 |
1 |
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав у складі пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вих.№200/2 від 02.11.2023 р, вказавши три працівника, а листів-згод на обробку персональних даних надано не на всіх працівників.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.) Невідповідність вимогам, визначеним у п.1 Розділу III до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-30-003284-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЛІФТ" буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1)Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з вих.№137 від 02.11.2023 р.,в якій у Договорі оренди №02/2023 від 04.01.2023 р. та в Акті прийому передачі обладнання відсутні підписи орендодовця.2) Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, вказавши у довідці з вих.№103/1 від 02.11.2023 р.,що інформація взята із Витягу з Наказу №14 від 01.09.2023 р. стосовно працівника Жадобіна В.І., а нижче видно, що Наказ про прийняття працівника відповідає Наказу №15 від 01.09.2023р.. 3) Учасник надав у складі пропозиції Довідку вих.№ 109/3 від 02.11.2023 р. та Лист вих.№ 109/5 від 02.11.2023 р.,які оформлені не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями та вимогам тендерної документації, а саме вказавши назву іншого контрагента по закупівлі,а не Замовника, та не вірно вказавши пункт Особливостей, а саме відсутність підстав, визначених абз.14 п.47 Особливостей. 4) Учасник у складі пропозиції надав Лист-гарантію вих.№ 130 від 02.11.2023 р. про згоду з проектом договору згідно Додатку 7, вказавши невіринй номер Додатку.(Повинен бути Додаток 4). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам, визначеним у п.1 Додатку 2 до тендерної документації 2) невідповідність вимогам, визначеним у п.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3) невідповідність вимогам, визначеним у п.5 Розділу VII тендерної документації .4) невідповідність вимогам, визначеним у п.1 Розділу III до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-30-003284-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІФТОВІ ІННОВАЦІЇ" буде відхилена у відповідності до вимог п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та доповненнями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.