Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІВАНОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04350487 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ivanovecka-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Маріанна Головачко |
| Телефон: | +380999412946 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89622, Україна, Закарпатська область,Мукачівський р-н, с. Іванівці, вул. МИРУ, буд. 15 |
2 |
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шаленик А.І. було виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. В додатку 1 пункту 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам Замовника» вимагалося надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник надав інформацію не в повному обсязі. Відсутні копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного Учасником в довідці. 2. В додатку 1 пункту 2 до тендерної документації «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»вимагалося надати трудові книжки або копії наказів про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характеру. У складі пропозиції відсутні документи по працівнику Ігнатишин П.І. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Нади копії документів, виконання договору, зазначеного Учасником в довідці 2. Надати підтверджуючі документи по працівнику Ігнатишин П.І.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.