Період оскарження умов закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-10-2023, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 823 375,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 116,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Захарченко А. Л. |
| Телефон: | 0322263997 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ТРАНСКОНТУР" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт блоків АЛС-МУ) __ Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовником вимагається усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: __1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Надана учасником довідка про відсутність заблокованих податкових накладних не містить інформації щодо відсутності в учасника заблокованого(их) розрахунку(ів) коригування. 2) Надані учасником до Договору про закупівлю послуг №Л/Т-22394/НЮ від 09.09.2022 акти здачі-приймання робіт ( надання послуг) не у повній мірі підтверджують фактичне виконання такого договору. __2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 5. Розділу ІІІ. «Інші документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 «Інформація та документи, які подаються учасником процедури закупівлі» тендерної документації 2) пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників, установленим критеріям» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 3) розділ І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 «ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації. __3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати оновлену довідку довільної форми про відсутність в учасника заблокованої(их) податкової(их) накладної(их) / розрахунку(ів) коригування. 2) До Договору про закупівлю послуг №Л/Т-22394/НЮ від 09.09.2022 додати документ(и), що у повній мірі підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником такого договору /акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо/. _ АБО надати інший аналогічний за предметом закупівлі договір та документ(и), що підтверджує (підтверджують) фактичне виконання учасником такого договору/акт(и) наданих послуг (виконаних робіт) тощо/_ АБО надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до вимог, передбачених у розділі І. ДОДАТКУ 1 тендерної документації ___ Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.