Закупівлю оголошено - 24-10-2023, 11:51. Дата останніх змін - 11-11-2023, 00:02

Ремонт та обслуговування офісної техніки

Закупівля: UA-2023-10-24-005703-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-10-23-005583-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-10-2023, 11:51
по 31-10-2023, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-10-2023, 09:00
по 03-11-2023, 10:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-10-2023, 08:00

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:140 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:700,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:44952395 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Варавіна
Телефон:+380962195832
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
50051, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (ремонт та обслуговування офісної техніки)

354
послуга
50001 , Україна , Дніпропетровська область , Кривий Ріг , пр-т Металургів,1 ,
по 31-12-2023
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-10-2023, 15:16:49
Видалено24-10-2023, 12:24:05
Видалено24-10-2023, 12:21:50
Видалено24-10-2023, 11:59:02
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 12:23:26
Експортовано:25-10-2023, 15:16:05
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Експортовано:24-10-2023, 11:51:15
Тип документа: Проект договору
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
700,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Фізична особа-підприємець Давидов Андрій Володимирович   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця МЕДИЧНА, будинок 1А, квартира 43, 50051, Давидов Андрій
Остаточна пропозиція:
118 220,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-11-23, 14:19:04
24

1.Підтвердити ознайомлення та згоду Учасника з вимогами Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі, шляхом завантаження файлу, який містить відповідну інформацію, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплений печаткою. 2. На виконання вимог Додатку 1 до документації Спрощеної закупівлі та вимог п.п.3 Таблиці п.3 Додатку 2 до документації Спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено працівників, які від імені учасника будуть виконувати договір (не менше двох, офіційно працевлаштованих, сертифікованих спеціалістів ). У даній довідці має бути зазначено: Прізвище та ім’я працівника, його посада, досвід надання послуг, що є предметом закупівлі. 3. На виконання вимог Додатку 1 до документації Спрощеної закупівлі та вимог п.п.3 Таблиці п.3 Додатку 2 до документації Спрощеної закупівлі Учасник повинен надати документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, наданих у довідці. Підтвердити кваліфікацію працівників, які від імені Учасника будуть виконувати договір шляхом надання сканкопій сертифікатів від офіційних представництв виробника Kyocera в Україні. У разі відсутності офіційного представництва (представника) в Україні - від офіційного дистриб’ютора на території України, який підтверджує кваліфікацію щодо здійснення обслуговування обладнання Замовника та засвідчує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру. 4. Відповідно до вимог п.1 Частини 1 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити документ за формою згідно Додатку 2.1., за підписом уповноваженої особи Учасника та скріплений печаткою, коректно заповнений з урахуванням того, що пропозиція подається від Фізичної особи-підприємця. 5. Відповідно до вимог п.2 Частини 1 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити файл, який містить сканкопію листа за підписом керівника із зазначенням посадових осіб або представників Учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору. 6. Відповідно до вимог п.п.1 Таблиці п.3 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити сканкопію договору із додатками (або документів, які підтверджують виконання договору), зазначеного у довідці, наданій у складі пакету документів пропозиції Учасника на підтвердження виконання аналогічного договору (Файл, який містить сканкопію зазначеної довідки має назву: Досвід виконання договорів.pdf). 7. Відповідно до вимог п.п.2 Таблиці п.3 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити сканкопію довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за допомогою яких буде виконуватися договір. Довідка повинна містити інформацію про найменування обладнання, його технічний стан, правова підстава володіння/користування. 8. Відповідно до вимог п.п.2 Таблиці п.3 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити сканкопії правовстановлюючих документів (договір оренди, документ, який підтверджує, що обладнання є власністю учасника, тощо) стосовно обладнання, яке зазначене у довідці та за допомогою якого буде виконуватися договір. 9. Відповідно до вимог п.8 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити заповнений Опитувальник Контрагента - фізичної особи (додаток 5.1.), який містить відповідну інформацію, завірений належним чином підписом уповноваженої особи Учасника та скріплений печаткою. 10. Відповідно до вимог п.6 Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі завантажити заповнений Опитувальник підписаний уповноваженою особою Учасника про вжиття учасником заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Зверніть увагу, Учасник повинен зазначити повну інформацію, зробивши позначку у відповідних графах. Прошу опрацювати виявлені невідповідністі та внести відповідні коригування .

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-11-23, 14:19:04

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Давидов Андрій Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
118 220,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ