Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-10-2023, 10:00
Вартість закупівлі послуг є меншою за 100 тис грн. Замовником прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, шляхом використання електронної системи закупівель згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 903,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 95,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державна казначейська служба України |
| ЄДРПОУ: | 37567646 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Швець |
| Телефон: | +380442814979 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Повідомлення) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна казначейська служба України; м. Київ; код за ЄДРПОУ – 37567646; категорія замовника – орган державної влади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування систем пожежогасіння та пожежної сигналізації)». 3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-20-016040-a. 4. Інформація про учасника закупівлі, у пропозиції якого виявлено відповідні невідповідності: Приватне підприємство «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» (код за ЄДРПОУ – 35900097). 5. Перелік виявлених невідповідностей: 5.1. Пунктом 2.1 Критерію 2 «Наявність документального підтвердження наявності у Учасника протоколів / витягів та посвідчень, діючих / чинних станом на дату подання пропозиції» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі передбачено надання копій, зокрема наступних протоколів/витягів та посвідчень, діючих / чинних станом на дату подання пропозиції: 1) Протоколів/витягів з протоколу та посвідчення не менше одного електромонтера або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку: - знань та умінь безпечної експлуатації обладнання, що працює під тиском за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Пропозиція учасника не містить відповідного протоколу / витягу з протоколу та посвідчення. Неусунення даної невідповідності призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. 6. Посилання на вимогу (вимоги) документації до закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 2.1 Критерію 2 «Наявність документального підтвердження наявності у Учасника протоколів / витягів та посвідчень, діючих / чинних станом на дату подання пропозиції» таблиці 1 пункту 1 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником до кінцевого строку подання пропозицій, визначеного Додатком 1 до документації до закупівлі. 7. Перелік інформації та/або документів, які учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 7.1. Копії наступних протоколів/витягів з протоколів та посвідчення не менше одного електромонтера або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВП та А) про перевірку: - знань та умінь безпечної експлуатації обладнання, що працює під тиском за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском». Неусунення невідповідностей, наведених у підпункті 5.1. Повідомлення призведе до відхилення пропозиції учасника. 09.11.2023
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.