Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 355 840,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 779,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
| Телефон: | 380507503200 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОТЕРМ" (Україна, 03113, місто Київ, АРТИЛЕРІЙСЬКИЙ ПРОВУЛОК, будинок 5-В. ЄДРПОУ: 16475538) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку № 045 від 23.10.2023 р про виконання аналогічних раніше укладених договорів, в якій зазначено, що предметом договору № 061022-40/41 від 06.10.2022р., який було укладено з АТ «Укрпошта» в особі Дирекції оброблення та перевезення пошти, є: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування та сезонної підготовки теплових пунктів до опалювального періоду по вул. Г. Кірпи, 2 та вул. Малиновського, 19А в м. Києві». У наданому листі відгуку, від директора філії Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта» № 20-10-27 від 21.02.2023, зазначено, що предметом договору № 061022-40/41 від 06.10.2022р. є: «Послуги з ремонту, технічного обслуговування та сезонної підготовки обладнання теплових пунктів до опалювального періоду». Як вбачається із наданих документів - невідповідність у назві предмету договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 розділу «X. Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції повинно бути завантажено інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно розділу «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»тендерної документації. Підпунктами 1.1 та 1.2. пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу VII тендерної документації, передбачається необхідність надати: «1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту та/або сезонної підготовки теплових пунктів та/або обладнання теплових пунктів. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1 цього розділу).» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати уточнену/ні або оновлену/і дані/інформацію щодо назви предмету договору № 061022-40/41 від 06.10.2022р. укладеного з АТ «Укрпошта» в особі Дирекції оброблення та перевезення пошти, у відповідності до наданої довідки № 045 від 23.10.2023 р про виконання аналогічних раніше укладених договорів або позитивного листа відгуку № 20-10-27 від 21.02.2023 (який було надано учасником у складі пропозиції від директора філії Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта») або оновлені документи/інформацію, які передбачені підпунктами 1.1 та/або 1.2 пункту 1 розділу VII тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.