Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Місце надання послуг: На території Замовника.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 130 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Герасимова Наталя Юріївна |
Телефон: | 0487273675 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
0 |
Вирішено звернутись до Учасника. Вимога про усунення невідповідностей Шановний учасник! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - у наданій учасником довідці про досвід виконання аналогічних договорів №3847/3 від 12.10.2023 р., Замовник «Інспекція з питань підготовки та дипломування моряків» код ЄДРПОУ 25958804, з яким укладено договір, зазначено договір №21/7-20 від 21.07.2016р., проте в акті приймання виконаних робіт за липень 2016 року значиться договір № 2117 від 21.07.2016 року (невідповідність інформації вказаної у довідці про виконання аналогічних договорів та в акті приймання виконаних робіт). Тобто, у довідці та в акті вказані різні номери договору. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.п. 2.1 п.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Довідку у довільній формі (відповідно до наданих актів), що містить інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів) за предметом закупівлі, із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акт(ів) наданих послуг), що підтверджують виконання зазначеного(их) договору(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.