Період оскарження умов закупівлі - по 09-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 322 722,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 613,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС" Черкаської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 45131360 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила ЗІМЕНКО |
| Телефон: | +0380660136170 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51272, Україна, Дніпропетровська область,Новомосковський р-н, селище міського типу Черкаське, вул. Лісна, будинок 24 |
1 |
Зауваження щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ "Надія" в закупівлі «Поточний ремонт трубопроводів та засувок на котельні 4/204 за адресою: вул. Ювілейна 10, смт Гвардійське, Новомосковського р-ну.» 1. На вимогу розідлу ІІІ п. 5 Тендерної документації Учасник надає Договір № 07/01 – 2021 оренди транспортного засобу від 12.01.2021р. , відповідно до вимог строк дії договору повинен становити не менше ніж до 31.12.2023 р.. в п. 4.2. Договору зазначено, що Договір може бути автоматично пролонгованим на один календарний рік, тобто до 12.01.2022р., таким чином Учасником надано Договір, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Для виправлення невідповідностей Учасник повинен надати діючий договір або інший підтверджуючий документ щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг / користування / експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком не менше ніж до 31.12.2023 р.. на автомобіль FAW 1051 та автомобіль-автовишку ЗІЛ. 2. На вимогу розідлу ІІІ п. 5 Тендерної документації Учасник має надати інформацію та документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до надання послуг, Учасник надає довідку від 10.10.2023 вих.№ 10/10-02 яка інформує про залучення, в тому числі, двох працівників робітничих професій, а саме Годованника Д. В. (газоелектрозварювальник) та Іжакова В. В. (електромонтажник), відповідно до кваліфікаційних вимог Учасник має надати підтверджуючі документів про проходження робітниками правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та правил охорони праці під час вантажно –розвантажувальних робіт. На підтвердження проходження навчання Годованника Д. В. Учасник надає посвідчення проходження навчання з охорони праці, без надання вищезазначених посвідчень, на підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації Іжакова В. В. Учасник надає посвідчення з проходження навчання з охорони праці та правил охорони праці під час вантажно –розвантажувальних робіт, без надання посвідчень про проходження навчання за курсом - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Для виправлення невідповідностей Учасник повинен надати підтверджуючі документи не менше ніж на 2 (двох) працівників робітничих спеціальностей з наданням підтверджуючих документів про проходження робітниками правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та правил охорони праці під час вантажно –розвантажувальних робіт. 3. На підтвердження наявності працівників у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах Учасник надає копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу. Учасник надає Наказ № 8-к від 10.08.2020 та Наказ № 15-к від 19.08.2019 про призначення Драйчук В. Л. та Іжакова В. В. за сумісництвом, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Для виправлення невідповідностей Учасник має надати Накази про призначення на посаду працівників, тобто зарахування в штат Учасника. Також Замовник вбачає невідповідність в наданих Учасником документах, а саме: Наказ № 37-к про призначення на посаду Щеглова С.М. датований 01.10.2009р., Наказ № 7-к про призначення Годованник Д. В. датований 30.01.2006р. та підписаний Щегловим М. М. , а виходячи з наданого Протоколу зборів засновників ТОВ № 1 директор приступив до виконання обов'язків з 16.07.2013р.. Для виправлення невідповідностей надати роз'яснення та/або документи з актуальними даними. Також Замовник вбачає технічні помилки, що не впливають на зміст та технічні показники пропозиції та не призводять до відхилення, але вони наявні, а саме: Учасник надає Наказ про призначення директора № 1 від 16.07.2013р., в тексті якого не зрозуміло з якого року директор приступає до виконання обов'язків, в Протоколі про призначення директора зазначено не м.Дніпропетровськ, а г. Дніпропетровськ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.