Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 153,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
ЄДРПОУ: | 21390940 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Петрівна Червинська |
Телефон: | +380462603457 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
0 |
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про наявність/відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та довідку з інформацією про включення/невключення до переліку міжнародних спонсорів війни визначених НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/). Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель: - довідку з інформацією про наявність/відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей; - довідку з інформацією про включення/невключення до переліку міжнародних спонсорів війни визначених НАЗК (https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.