Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 44 547,22 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 222,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
| Телефон: | 0487389375 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1.1. Відповідно до вимог підпункту 1.6 Розділу 3 Тендерної документації - документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім оригіналів документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів (копії мають містити позначку «копія вірна», ПІБ, посаду та підпис особи, що уповноважена на подання тендерної пропозиції) у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Учасником надано незавірену копію відгуку від ФОП Кісаров Д.М. та незавірену копію наказу про призначення уповноваженої особи. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження виправленого відповідно до вимог тендерної документації документу. 1.2. Відповідно до вимог підпункту 1.6 Розділу 3 Тендерної документації - документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім оригіналів документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Документи, складені учасником (погодження з технічними вимогами, довідка про відсутність невиконаних зобов’язань, відомості про підприємство, інформація про дію санкцій, погодження з договором, листи-гарантії тощо) не містять печатки, при цьому, згідно публічної інформації в електронній системі закупівель, Учасником використовується печатка у господарській діяльності. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження виправлених відповідно до вимог тендерної документації документів . 1.3. Відповідно до пункту 1 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації учасник надає довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКІВ підприємства та/або НАКАЗ про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника). Учасником не надано документи на призначення керівника. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження відповідного документу в електронну систему закупівель. 1.4. Відповідно до пункту 1 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозицій має надати довідку довільної форми, із зазначенням наявності/відсутності в Учасника керівника(ів), посадової(их) особи(іб) Учасника, яка(і) має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, засновника(ів)/члена(ів)/учасника(ів)/акціонера(ів) (якщо такими є фізичні особи) та кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) Учасника, що мають зареєстроване місце проживання на тимчасово окупованій території (яка визнана такою станом на момент подання тендерної пропозиції). Учасником не надано відповідну довідку. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом завантаження відповідного документу в електронну систему закупівель. 1.5. Відповідно до вимог підпункту 1.6 Розділу 3 Тендерної документації для юридичної особи – УЕП/КЕП керівника учасника або уповноваженої ним особи на подання пропозиції, виданий для отримання послуг електронного цифрового підпису юридичною особою (учасником), повинен відображати ПІБ особи, НАЙМЕНУВААННЯ УЧАСНИКА, дані повинні відповідати документам, наданим учасником для підтвердження повноважень особи для подання пропозиції. Учасником накладено УЕП, виданий фізичній особі та який не містить інформації про найменування учасника, при тому, що пропозиція подається учасником в особі працівника учасника. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом накладення УЕП/КЕП з урахуванням вимог тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.