Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 505 140,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 525,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
Контактна особа: | планово економічний відділ |
Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Послуги. 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-10-02-002021-а «Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель» - річне технічне обслуговування джерел безперебійного живлення (ДБЖ, 84 шт.) та ввідно-розподільчих пристроїв (ВРП, 7 шт.) в КНП «КМКОЦ» 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). На закупівлю послуг за кодом 50710000-5 згідно ДК 021:2015 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель» - річне технічне обслуговування джерел безперебійного живлення (ДБЖ, 84 шт.) та ввідно-розподільчих пристроїв (ВРП, 7 шт.) в КНП «КМКОЦ». 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Комплекс послуг. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 31.12.2023 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору. Наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності : Додаток № 2 до документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 пункту 1,2, 3. 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати підтверджувальну матеріально – технічну базу для виконання послуг, а саме сертифікати визнання вимірювальних можливостей з переліком та свідоцтва (протоколи) про повірку вимірювальної техніки з чинним терміном. Підтвердити надання копій сертифікатів про навчання з перекладом на українську мову. В довідки про аналогічні договори надати повну та змістовну інформації, щодо наведених договорів вказаних в переліку. Уповноважена особа Головний інженер ________________ підпис Сергій КОЖЕВНІКОВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.