Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 496 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 480,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 14 880,00 UAH |
Замовник: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 20015794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сердюк Олена |
Телефон: | +380442021700 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник не надав інформацію про марку та модель автовишки, реєстраційний номер транспортного засобу, надання якої передбачено додатком 2 Документації. Також у складі Пропозиції Переможця відсутні копія техпаспорту на автовишку. При цьому договір про надання послуг оренди автовишки не містить інформації про марку та модель автовишки, реєстраційний номер транспортного засобу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Транспортні засоби (включаючи автовишку), які будуть залучатися для виконання умов договору з надання послуг з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів Замовника: № п/п Марка та модель транспортного засобу Реєстраційний номер транспортного засобу Право власності (власні/за договором оренди/за договором надання послуг Перевізника), надати копії техпаспортів/договору оренди (діючого до кінця 2023 року) » 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Щодо п.1.2 надати довідку, яка містить інформацію про марку та модель автовишки, реєстраційний номер транспортного засобу, надання якої передбачено додатком 2 Документації. Також надати копії техпаспортів/договорів оренди, які містять інформацію про марку та модель автовишки, реєстраційний номер транспортного засобу.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп. 5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник не надав наказ про призначення керівника або виписку (витяг) із зазначеного документу. 1.2. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник не надав інформацію про марку та модель транспортного засобу, реєстраційний номер транспортного засобу, надання якої передбачено додатком 2 Документації. Також у складі Пропозиції Переможця відсутні копії техпаспортів/договорів оренди. 1.3. У порушення вимог п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації у складі Пропозиції Переможця відсутні відгуки від замовників про належне виконання учасником всіх договорів, зазначених у довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп. 5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «…- для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів;» 2.2. п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Транспортні засоби (включаючи автовишку), які будуть залучатися для виконання умов договору з надання послуг з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів Замовника: № п/п Марка та модель транспортного засобу Реєстраційний номер транспортного засобу Право власності (власні/за договором оренди/за договором надання послуг Перевізника), надати копії техпаспортів/договору аркенди (діючого до кінця 2023 року) » 2.3. п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації (витяг): «…До довідки додаються: - виконані договори (або копії договорів) відповідно до довідки, з додатками та додатковими угодами; - відгук(и) від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності)…» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п.1.1 надати наказ про призначення керівника або виписку (витяг) із зазначеного документу. 3.2 Щодо п.1.2 надати довідку, яка містить інформацію про марку та модель транспортного засобу, реєстраційний номер транспортного засобу, надання якої передбачено додатком 2 Документації. Також надати копії техпаспортів/договорів оренди. 3.3 Щодо п. 1.3 надати відгуки від замовників про належне виконання учасником всіх договорів, зазначених у «довідці про наявність аналогічних договорів з надання послуг з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів (спліт-систем, чіллерів), що є предметом закупівлі, виконаних у період 2021-2023р.р.»
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп. 5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник не надав наказ про призначення керівника або виписку (витяг) із зазначеного документу. 1.2. Наявні розбіжності в інформації, наданій учасником на підтвердження вимог п.3 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп. 5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «…- для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів;» 2.2. п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Довідка про наявність аналогічних договорів з надання послуг з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів (спліт-систем, чіллерів), що є предметом закупівлі, виконаних у період 2021-2023р.р. № З/п Назва організації (замовника), з якою було укладено договір Адреса, контактний телефон Предмет договору (закупівлі) Номер та дата укладання договору Сума договору Період надання послуг Уповноважена особа _______________ _________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) До довідки додаються: - виконані договори (або копії договорів) відповідно до довідки, з додатками та додатковими угодами; - відгук(и) від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є послуги з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів (спліт-систем, чіллерів), які відповідають коду ДК 021:2015 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п.1.1 надати наказ про призначення керівника або виписку (витяг) із зазначеного документу. 3.2 Щодо п.1.2 – документи учасника на підтвердження вимог п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації привести у відповідність до перелічених вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.