Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 498 573,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 985,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 41276221 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Володимирівна Рослякова |
| Телефон: | +380664372521 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 37645, Україна, Полтавська область,с. В.Сорочинці Миргородського р-ну, вул. Гоголя, 26 |
2 |
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції надано Довідку про наявність відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази №927 від 29.09.2023 року (файл формату pdf «Обладнання»). В ході проведення розгляду та аналізу виявлено наступні невідповідності: • у довідці відсутня інформація щодо власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази №927 від 29.09.2023 року із зазначенням наявного власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким будуть забезпечуватись заходи із захисту довкілля, та відповідно до вимог п.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації надати копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування). На виконання вимог п.1.3 Таблиці 1 Додатку 1 Документації додатково надаються копії технічних паспортів на автотранспорт. 2. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції надано Довідку про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника №928 від 29.09.2023 року (файл формату pdf «працівники»), однак рівень освіти працівників зазначено не у відповідності до Національної рамки кваліфікації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника №928 від 29.09.2023 року із зазначенням рівня освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації). Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). 3. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції надано Договір про надання послуг №10 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №2 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №3 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №4 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №5 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №7 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №8 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №11 від 01 лютого 2023 р., Договір про надання послуг №12 від 01 квітня 2023 р. (файл формату pdf «Інформація про працівників-2023-нн»), однак у даних договорах відсутня інформація щодо назви об'єкту за предметом даної закупівлі, натомість у п.1.2. Розділу 1. Предмет договору зазначено, що конкретні умови надання Виконавцем послуг та здійснення інших заходів, включаючи, строки, об’єм, вартість та інші умови можуть обумовлюватися Сторонами в кожному випадку окремо у Додаткових угодах до даного Договору, які після їх підписання уповноваженими представниками Сторін є невід’ємною частиною цього Договору. У складі пропозиції відсутні Додаткові угоди щодо надання послуг Виконавцями на об'єктах за предметом даної закупівлі. Вимогами п.2.4.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що в договорах, які надаються на виконання вимог п.2.4.2 та п.2.4.3 повинно бути визначено найменування роботи (або послуги) за об’єктом, предметом якої є визначена даною закупівлю робота. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації, п.2.4.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Додаткові угоди до Договору про надання послуг №10 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №2 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №3 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №4 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №5 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №7 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №8 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №11 від 01 лютого 2023 р., Договору про надання послуг №12 від 01 квітня 2023 р., щодо надання послуг Виконавцями на об'єктах за предметом даної закупівлі. 4. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №925 від 29.09.2023 року (файл формату pdf «Досвід»), у якій зазначено інформацію за двома аналогічними договорами. Вимогами п.3 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію за п’ятьма аналогічними договорами. Також, у даній довідці відсутня колонка «№ п/п». Положеннями «Приміток» Додатку 1.1 Документації визначено, що Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації, та згідно даних форми «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» Додатку 1.1 Документації. Примітки Додатку 1.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №925 від 29.09.2023 року із зазначенням інформації за п’ятьма аналогічними договорами. Відповідно до вимог п.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації необхідно надати копії аналогічних договорів щодо виконання роботи аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі договори, що стосуються виконання зобов'язань за правочинами, характерними (подібними) за видом робіт, які є предметом даної закупівлі. Копії договорів надаються згідно тієї інформації, яка зазначається учасником у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №925 від 29.09.2023 року наданої на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708. Згідно з п.3.3 Таблиці 1 Додатку 1 Документації учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт з капітальних ремонтів існуючих об’єктів нерухомого майна, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються документи із урахуванням виконаних правочинів, що були вкладені у письмовій формі із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) закупівлі(ель) та договором(ами), що укладено із замовником(ами), що надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Додатку 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.