Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 451 822,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 518,22 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
Телефон: | 380512472508 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: - в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка довільної форми про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; - надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 38 від 28.09.2023р.), не відповідає формі додатку 5 тендерної документації; - наданий учасником відгук (вих. № 386 від 20.01.2022р.), щодо виконання договору від 06.12.2021 року № 06/12-01 не містить контактного номеру телефону контрагента (ОСББ «ПРОМЕТЕЙ»); - учасником в складі тендерної пропозиції надана незасвідчена копія паспорту директора Товариства – Федоренка В.Л.; - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 38 від 28.09.2023р.) місить інформацію про наступних працівників: Хорошун Д.М., Алянова Є.В. Євсєєва Д.С. В той же час, тендерна документація містить цивільно-правові договори від 26.09.2023 року № 3 ЦПД, від 26.09.2023 року № 2 ЦПД, від 26.09.2023 року № 4 ЦПД, згідно з умовами яких Хорошун Д.М., Алянов Є.В., Євсєєв Д.С. «зобов’язуються виконати ЗАМОВНИКУ будівельні роботи у приміщенні за адресою: 24500 Вінницька обл.. м. Ямпіль вул. Пирогова, 1»; вказані роботи не є предметом закупівлі в якій бере участь учасник та не можуть бути прийняті Замовником як такі, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно з п. 13 додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. - згідно з вимогами пп. 1.2 п. 1 розділу IV тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник, серед іншого, повинен надати довідку про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг за формою, встановленою Додатком 5 цієї документації. - відповідно до пп. 1.1 п. 1 розділу IV тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник, серед іншого, повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору наданого як аналогічний. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер, інформацію про ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, контактний номер телефону), інформацію про терміни та якість наданих послуг/виконаних робіт. - згідно з вимогами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації усі копії документів, які скануються не з оригіналів документів та не містять кольорове зображення та подаються учасником повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та мають бути засвідчені належним чином. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник через електронну систему закупівель для усунення невідповідностей: - довідку довільної форми про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. - довідку про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг за формою, встановленою Додатком 5 тендерної документації та передбачені даним додатком документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками. - оригінал відгуку щодо виконання договору від 06.12.2021 року № 06/12-01, який відповідатиме вимогам пп. 1.1 п. 1 розділу IV тендерної документації. - скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії паспорту директора Товариства – Федоренка В.Л.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.