Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 264 687,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 646,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03365707 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дмитрук Сергій Миронович |
Телефон: | 380512472508 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54005, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-ЛІФТ», замовником були виявлені невідповідності в інформації та документах поданих учасником. 04.10.2023 року о 17 год. 24 хв. замовником в електронній системі закупівель оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 05.10.2023 року о 16 год. 23 хв. учасником через електронну систему закупівель для виправлення виявлених невідповідностей були подані: оригінал відгуку щодо виконання договору від 06.12.2021 року № 06/12-01; скан-копія з оригіналу паспорту директора Товариства – Федоренка В.Л.; довідка про наявність працівників (вих. № 104 від 05.10.2023); договір цивільно-правового характеру від 03.10.2023 року № 7 ЦПД укладений між учасником та Євсєєвим Д.С., договір цивільно-правового характеру від 03.10.2023 року № 6 ЦПД укладений між учасником та Хорошун Д.М. та перша сторінка договору цивільно-правового характеру від 03.10.2023 року № 5 ЦПД укладеного між учасником та Аляновим Є.В. З викладеного вбачається, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з абз. 3 п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За такого, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТР-ЛІФТ» на підставі абзацу 5 пп. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В порушення вказаної вимоги, протоколом (рішенням) уповноваженої особи від 06.10.2023 року № 72-3 ТОВ «ЦЕНТР-ЛІФТ» визначено переможцем процедури закупівлі. Підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлений вичерпний перелік підстав за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, а саме: переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. З наведеного вбачається, що замовник не може відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі з підстав допущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та не може усунути виявлені порушення в інший спосіб ніж передбачений пп. 2 п. 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-10-2023, 00:04
Період оскарження:
з 12-10-2023, 10:14 по 23-10-2023, 00:00
Документи:
1. Перелік виявлених невідповідностей: - в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка довільної форми про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; - надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 53 від 28.09.2023р.), не відповідає формі додатку 5 тендерної документації; - наданий учасником відгук (вих. № 386 від 20.01.2022р.), щодо виконання договору від 06.12.2021 року № 06/12-01 не містить контактного номеру телефону контрагента (ОСББ «ПРОМЕТЕЙ»); - учасником в складі тендерної пропозиції надана незасвідчена копія паспорту директора Товариства – Федоренка В.Л.; - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вих. № 53 від 28.09.2023р.) місить інформацію про наступних працівників: Хорошун Д.М., Алянова Є.В. Євсєєва Д.С. В той же час, тендерна документація містить цивільно-правові договори від 26.09.2023 року № 3 ЦПД, від 26.09.2023 року № 2 ЦПД, від 26.09.2023 року № 4 ЦПД, згідно з умовами яких Хорошун Д.М., Алянов Є.В., Євсєєв Д.С. «зобов’язуються виконати ЗАМОВНИКУ будівельні роботи у приміщенні за адресою: 24500 Вінницька обл.. м. Ямпіль вул. Пирогова, 1»; вказані роботи не є предметом закупівлі в якій бере участь учасник та не можуть бути прийняті Замовником як такі, що відповідають вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно з п. 13 додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. - згідно з вимогами пп. 1.2 п. 1 розділу IV тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник, серед іншого, повинен надати довідку про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг за формою, встановленою Додатком 5 цієї документації. - відповідно до пп. 1.1 п. 1 розділу IV тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник, серед іншого, повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору наданого як аналогічний. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер, інформацію про ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, контактний номер телефону), інформацію про терміни та якість наданих послуг/виконаних робіт. - згідно з вимогами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації усі копії документів, які скануються не з оригіналів документів та не містять кольорове зображення та подаються учасником повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та мають бути засвідчені належним чином. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник через електронну систему закупівель для усунення невідповідностей: - довідку довільної форми про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. - довідку про наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг за формою, встановленою Додатком 5 тендерної документації та передбачені даним додатком документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками. - оригінал відгуку щодо виконання договору від 06.12.2021 року № 06/12-01, який відповідатиме вимогам пп. 1.1 п. 1 розділу IV тендерної документації. - скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії паспорту директора Товариства – Федоренка В.Л.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.