Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
кількість- 1 послуга згідно обсягів технічного завдання. Місце надання послуг-адреса СТО виконавця
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 50 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІБРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 42941040 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богдана Радчук |
Телефон: | 380964334829 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81220, Україна, Львівська область,Бібрка, вулиця Кравченко Уляни, будинок 2 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -згідно ч.3.1. розділу 3 тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. На підтвердження подання пропозиції учасником підписано пропозицію УЕП(удосконалений електронний підпис на незахищеному носії) -згідно ч.2 розділу 3 додатку 1 тендерної документації учасник повинен подати довідку «форма «відомості про учасника» і заповнити в ній наведену інформацію. Однак, на підтвердження учасником подано документ згідно п.2 якого не зазначено дату, а згідно п.9 не вказано е-мейл. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -надати довідку «форма «відомості про учасника» з заповненням усієї інформації -Підписати пропозицію КЕП (кваліфікований електронний підпис на незахищеному носії). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.