Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 50330000-7 (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку). Детальна інформація про закупівлю – згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 222 688,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 113,44 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 1 200,00 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
Контактна особа: | Дяденко Альона Володимирівна |
Телефон: | 380512500936 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю А-Технології 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 50330000-7 (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2023-09-20-008366-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю А-Технології виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю послуг: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 50330000-7 (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку) від 20 вересня 2023 року (далі - Тендерна документація від 20.09.2023). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 20.09.2023 вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи. Умови надання забезпечення тендерної пропозицій визначено в п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 20.09.2023. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю А-Технології надано банківську гарантію IG/23626/400 від 28 вересня 2023 р., в якій визначено: Повне найменування гаранта: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОТП БАНК» (Головний офіс); Ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 21685166. При цьому згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за кодом ЕДРПОУ 21685166 повна назва юридичної особи АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОТП БАНК». Отже, банківська гарантія IG/23626/400 від 28 вересня 2023 р., надана учасником торгів Товариство з обмеженою відповідальністю А-Технології за предметом закупівлі: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання за кодом ДК 021:2015 50330000-7 (Послуги з технічного обслуговування обладнання радіозв’язку), у якості забезпечення тендерної пропозиції, не відповідає Постанові НБУ від 15.12.2004 № 639 та умовам Тендерної документації від 20.09.2023. 4.2. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 20.09.2023 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, види (найменування) послуг, що надавались за договором. В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю А-Технології надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 26.09.2023 №71/3 та Відгук від 28.09.2023 №1024/29-00-08/Вих від філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ». При цьому наданий Відгук не містить реквізитів документа, зокрема, власноручний підпис на паперовому документі або електронного підпису у разі складання документа в електронному вигляді, що не дає можливості встановити та підтвердити наявність у Товариства з обмеженою відповідальністю А-Технології досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. На підтвердження наявності в учасника забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи надати гарантію банківської установи, яка відповідає Постанові НБУ від 15.12.2004 № 639 та умовам Тендерної документації від 20.09.2023. 5.2. На підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати відгук від замовника аналогічних послуг, зазначеного у довідці від 26.09.2023 №71/3 (із урахуванням невідповідностей, виявлених Замовником і зазначених в п. 4.2. даного Повідомлення). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.