Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 780,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 308,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 24687786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лапко Віталій |
| Телефон: | 380983325287 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49 |
0 |
Шановний учаснику. Згідно п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Тендерної документації (Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п. 5.1 Учасник у складі пропозиції подає гарантійний лист про те, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства України. Однак в пропозиції учасника такий лист відсутній. Прошу надати необхідні документи для усунення невідповідностей вказаних вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.