Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
| Телефон: | +380563712767 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
4 |
ПРОТОКОЛ № 48/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 26 вересня 2023 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФОП "Салтанова Надія Петрівна", поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Кіровоградській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-15-007686-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 15.09.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-09-15-007686-a було оголошено процедуру закупівлі послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Кіровоградській області). 23.09.2023 електронна система закупівель перейшла в статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію, а саме від ФОП "Салтанова Надія Петрівна" на суму 179 370,00 грн. Керуючись пунктом 36 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФОП "Салтанова Надія Петрівна" виявила наступне. Абзацом 7 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерної пропозиції та на кінцевого беніфеціарного власника Учасника- згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "Салтанова Надія Петрівна" не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника, дані якого надаються складі тендерної пропозиції (Довідка № 168 від 22 вересня 2023 року) – Залуцького Олександра Володимировича, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на працівника, зазначеного у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. Пунктом 1 Таблиці 2 ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: * повне та скорочене найменування Учасника, код ЄДРПОУ/ІПН; *реквізити (місце реєстрації, фактичне місцезнаходження, телефон, електронна пошта); *керівництво та уповноважена особа на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові); *інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором (у разі визначення переможцем та укладання договору). *статус платника податку; У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "Салтанова Надія Петрівна" надано довідку № 170 від 22 вересня 2023 року «Інформація про учасника», але за розглядом якої встановлено відсутність інформації щодо уповноваженої особи на підпис договору (посада, прізвище, ім’я, по батькові) та статусу платника податку, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції оновлену інформаційну довідку про учасника, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущені Учасником ФОП "Салтанова Надія Петрівна" помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідність у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФОП "Салтанова Надія Петрівна", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Кіровоградській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-15-007686-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua) Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.