Період оскарження умов закупівлі - по 19-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 148 850,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 488,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ" |
| ЄДРПОУ: | 36588183 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Наконечна |
| Телефон: | +380384950490 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32300, Україна, Хмельницька область,місто Кам'янець-Подільський, ВУЛ.ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 123 |
2 |
Учасником надано усі документи тендерної пропозиції у вигляді чорно-білих сканованих копій документів без дотримання вимог до їх оформлення, що не відповідає положенням тендерної документації. З метою усунення цієї невідповідності, керуючись п. 43 Особливостей, Учаснику неоюхідно надати усі документи тендерної пропзиції з дотриманням вимог п. 6-9 розд. ІІІ тендерної документації, а саме: 6. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканованих копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf», «.jpeg» тощо), виготовлених з оригіналів документів, з копій документів, а також з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, надання яких вимагається згідно цієї документації. 7. Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. 8. Документи, що складаються учасником, повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника (за його наявності), бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, містити прізвище і ініціали та посаду або правовий статус (у випадку підписання довіреною особою, яка не входить до штату учасника і не займає посади) уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції особи учасника, дату складення документу. 9. Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової сканованої копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються в такому порядку: при посвідченні документів слід керуватися вимогами Національного стандарту України «Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163:2020, затвердженого наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від № 144 від 01.07.2020 року, та завіряти документи із зазначенням таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії, а також відбитку печатки Учасника (за бажанням учасника). У відповідності до Закону України від 23.03.2017р. № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» відбитки печатки, на усіх документах, які складаються безпосередньо учасниками та завантажуються в електронну систему закупівель, не є обов’язковим та проставляються за бажанням учасників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.