Період оскарження умов закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 729 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 645,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Юрчишина |
| Телефон: | +380931126230 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відсутня довідки про досвід виконання аналогічних договорів. Крім того, Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору наданий договір з відповідними документам (файл: 5 про досвід роботи_додати Акт _АСКДР (1)) разом з тим, сума договору не збігається з сумою актів здачі-прийняття наданих послуг та потирічить відгуку Замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункті 4 розділу ІІ Додатку 4 Тендерної документації: «Учасник повинен надати оригінал довідки про досвід виконання аналогічних договорів. На підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору. Також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як акти виконання робіт/послуг, а також позитивний лист відгук, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Аналогічним вважається договір з виконання послуг з обслуговування та ремонту світлофорних об’єктів або роботи з капітального ремонту та пусконалагодження світлофорних об’єктів.» Довідка, що містить інформацію про наявність техніки та обладнання які необхідні для надання послуг (файл: 3_Довідка про наявність матер.техн.бази .pdf) не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 2 розділу ІІ Додатку 4 Тендерної документації: «Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі її використання), що містить інформацію про наявність техніки та обладнання які необхідні для надання послуг відповідно до, вимог технічного завдання (Додаток 5) , за формою» Також довідка щодо ліцензування (файл: 11_ліцензування.pdf). містить не коректне формулювання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності у пункті 7 розділу 3 Тендерної документації: «Замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо Учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо Замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. У разі, якщо отримання дозволів та/або ліцензій (сертифікатів та таке інше) не передбачено законодавством - копію відповідної інформаційної довідки.» Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оригінал довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 2. Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. 3. Довідка, що містить інформацію про наявність техніки та обладнання які необхідні для надання послуг 4. Довідку щодо ліцензування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.