Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-09-12-004810-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23П_0468_ВО) ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з поточного ремонту обладнання дрібоструминної камери для ПКВЧД-9 Бахмач). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 375 113,20 грн без ПДВ (триста сімдесят п’ять тисяч сто тринадцять грн 20 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20.09.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ДУМА
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 375 113,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 751,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дума Олександр Юрійович |
| Телефон: | 380443097353 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 27.09.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-12-013575-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПІ ІНЖЕНЕРІЯ ПОВЕРХОНЬ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПІ ІНЖЕНЕРІЯ ПОВЕРХОНЬ", а саме: 1) На вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку з неповним описом послуг, що буде надавати Учасник та їх відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Розділі І Додатку №1 ТД за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) 2) На вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, який не містить гарантії Учасника стосовно якості наданих послуг, що є предметом закупівлі, надійність і працездатність обладнання, якому здійснено поточний ремонт, не менше 12 місяців з дати проведення поточного ремонту обладнання дрібоструминної камери, що підтверджується підписаним Актом наданих послуг уповноваженими представниками Сторін. 3) На вимогу підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій, зокрема, вказано інформацію стосовно працівників Ярового Ігоря Івановича та Кобець Геннадія Анатолійовича, які, відповідно до наданих документів, не є працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: працівників: електрика(-ів), слюсара(-ів)-ремонтника(-ів) та/або техніків, та/або інженерів, або інших аналогічних працівників, які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з поточного ремонту обладнання дрібоструминної камери. 4) На вимогу підпункту 1 пункту 3.3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка не містить інформації стосовно предмету договору. 5) На вимогу пункту 3.3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції завантажено копію договорів № 3-СК від 12.06.2023 та №13/23-296 від 31.08.2023, які не є аналогічними в розумінні вимог пункту 3.3 Додатку 2 до тендерної пропозиції, а саме: «під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір послуг з поточного ремонту та/або капітального ремонту обладнання дрібоструминної камери та/або технічного обслуговування обладнання дрібоструминної камери.» 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 1.1 пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації: «Довідка в довільній формі з описом послуг, що буде надавати Учасник та їх відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Розділі І Додатку №1 ТД за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).» підпункт 1.2 пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації: «Гарантійний лист Учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), складений в довільній формі: - на якість наданих послуг, що є предметом закупівлі, надійність і працездатність обладнання, якому здійснено поточний ремонт, не менше 12 місяців з дати проведення поточного ремонту обладнання дрібоструминної камери, що підтверджується підписаним Актом наданих послуг уповноваженими представниками Сторін. - на якість матеріалів, обладнання, запасних частин та вузлів, що будуть використовуватись при наданні послуг з поточного ремонту обладнання дрібоструминної камери відповідно до умов договору, та які забезпечать працездатність обладнання протягом терміну, встановленого виробником, але не менше ніж 12 місяців з моменту підписання Акта приймання-передачі наданих послуг. В разі виходу з ладу матеріалів, обладнання, запасних частин та вузлів в період до наступної планової заміни, Виконавець здійснює їх заміну за власний рахунок.» підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник повинен мати працівників у кількості не менше 2 осіб На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п / п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.» підпункт 1 пункту 3.3 Додатку 2 до тендерної документації: Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) постачання, а саме: № п / п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента пункт 3.3 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо наведена в довідці інформація підтверджує досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір послуг з поточного ремонту та/або капітального ремонту обладнання дрібоструминної камери та/або технічного обслуговування обладнання дрібоструминної камери.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги надати документи згідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.