Період оскарження умов закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 265 680,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 328,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 26278626 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Білоног Людмила Павлівна |
| Телефон: | +380412472205 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5 |
3 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Замовником під час розгляду пропозиції виявлено розбіжності в наданій інформації а саме в Адресах (місцезнаходження) учасника торгів . Також зазначаємо що п.4.3 Розділу І ТД Місце надання послуг : за місцем знаходженням Учасника . Розбіжність в до Додатку 1 до тендерної документації «Цінова пропозиція» між п.2 та п. 5 . Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дані невідповідність шляхом внесення змін . 2. Замовником вимагалось надання проєкту Договору, відповідно Додатку 5 до тендерної документації, який має бути погоджений шляхом його заповнення. Так Учасником в проєкті Договору, а саме : в п. 2.5. Місце надання Послуг, не вказано адресу за якою має надаватися послуга з заправки та відновлення картриджів, ремонту друкуючих пристроїв, що є істотною умовою Договору. В п. 4.1. розділу 4. Ціна договору відсутня ціна пропозиції наданої Учасником. Також Учасником не заповнено Додаток №1 – Специфікація, що є невід’ємною частиною Договору, та яка передбачає перелік цін на виконання вищезазначеної послуги. Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дані невідповідності шляхом надання належним чином заповнений проєкт Договору та додаток до нього. 3. п.3 розділу 1 «Підтвердження відповідності» в Додатку 2 до тендерної документації Замовником обов’язковою вимогою було наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Договір, у якому повинно бути зазначено інформацію про час виконання замовлення, який не повинен перевищувати 1 дня з моменту надання Замовником заявки (замовлення), а не час реагування на заявку Замовника (приїзд кур’єра Виконавця) з моменту виклику. Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дану невідповідність. 4. Відповідно до Додатку №4 ТД вимагалось надати документ про технічні можливості учасника забезпечити надання не менше 50 послуг одночасно . Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дану невідповідність. 5. Відповідно до Додатку №4 ТД вимагалось що Учасник повинен забезпечити можливість звернення до власного центру технічної підтримки по «гарячій» телефонній лінії з 9:00 до 17:00 у робочі дні, а також забезпечити постійне перебування не менше одного спеціаліста по ремонту та обслуговуванню на території Учасника з 9:00 до 17:00 у робочі дні. Інформація відсутня щодо номеру «гарячої» телефонної лінії та адреси власного центру технічної підтримки де постійне перебування не менше одного спеціаліста по ремонту та обслуговуванню на території Учасника з 9:00 до 17:00 у робочі дні. Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дану невідповідність та надати документ в якому буде відображена вищевказана інформація ( телефон та адреса).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.