Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 62 619,12 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 313,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081352 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванчук Євген Володимирович |
| Телефон: | 380444069178 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9 |
2 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації (п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена вимога щодо надання: 1.Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі. 2. Копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). 3.Документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником надано довідку за №102 від 11.09.23 про наявність досвіду виконання аналогічного Договору в якій зазначено, договір з житловим кооперативом «ДУЕТ-3» №01/20 від 01.10.2020 з назвою закупівлі код ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів». В договорі який був наданий учасником, в якості підтвердження виконання договору предмет договору зазначений як: «Послуги з технічного обслуговування ліфтів і обладнання систем диспетчеризації». Предмет договору зазначений в копії аналогічного за предметом закупівлі договору №01/20 від 01.10.2020, що подано учасником на електронному майданчику, не відповідає предмету договору вказаному у довідці про наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.