Закупівлю оголошено - 29-08-2023, 13:45. Дата останніх змін - 25-09-2023, 17:23

послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування холодильного обладнання харчоблоку

Закупівля:UA-2023-08-29-006680-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-08-29-002598-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-08-2023, 13:45
по 04-09-2023, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2023, 09:00
по 07-09-2023, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-09-2023, 09:00

ID закупівлі: 5d7d1ab87f574fbe943b0cdb4d146ed5

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:30 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:450,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
ЄДРПОУ:04544524 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Михайлівна Рєзнік
Телефон:+380567902341
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49033, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 120 календарних днів після надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі актів приймання-передачі наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
120
Мінімальний крок аукціону:
450,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:bc0123b8d3b7f14bcfaadbff5e2d41f6cb6c4ca6;SHA2-384:61131592c9d35765864e9270a5986311887d59a4cebc8acd26c1e5ef542ff285683ba277c9282c5d6ace8bd05d20dd26;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:01-09-2023, 10:37:46
sign.p7s

SHA1:0d1323906192c99e4b6eb6958a0fbedbe447b41c;SHA2-384:9dbdef8bdf6972e020e7238855c83b10495ca9d54920eaa98f82378b29068618e25695c2685795c046b90fe0032de33e;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:01-09-2023, 09:59:02
sign.p7s

SHA1:95222002499b4ee5b3a7337ee5c833e5dd66460f;SHA2-384:f2ac25a30f4cd32e100fb7e7e1d93d05b0fe94bc8a4de48ec07a501a8ff9c7ff8adf726549045d8a61880d26c3c51c98;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:29-08-2023, 13:45:39
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування холодильного обладнання харчоблоку

13
Людино-година
49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39,
по 31-12-2023
50730000-1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОХОЛОД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ФІЛОСОФСЬКА, будинок 84, корпус 28, 49000, Белобородько
Остаточна пропозиція:
30 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-09-2023, 17:22

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-09-23, 15:53:03
24

На підставі пункту 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами уповноваженою особою Рєзнік Т.М. розглянуто пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОХОЛОД» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та визначено, що пропозиції не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1. Пунктом 21.4. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Сканкопія з оригіналу довідки/ довідок, виданої/ виданих безпосередньо банківською установою/ банківськими установами, про відкриття поточного рахунку/ поточних рахунків учасником у банківській установі/ банківських установах, в якій/ яких обслуговується учасник». Зазначена вимога учасником не виконана, підтверджуючих документів не надано. 2. Пунктом 21.5. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, у складі пропозиції учасник має надати завірені власною печаткою та підписом «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі». Зазначена вимога учасником не виконана, підтверджуючих документів не надано. 3. Пунктом 21.6. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «Інформаційна довідка щодо ведення Учасником господарської діяльності відповідно до положень його Статуту з посиланням на відповідний розділ, пункт, абзац, тощо (для учасників, які є юридичними особами)». Зазначена вимога учасником не виконана, підтверджуючих документів не надано. 4. Пунктом 21.7. оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі пропозиції «У складі пропозиції учасник надає довідку у довільній формі щодо надання послуг власними силами, чи із залученням співвиконавця/ співвиконавців із зазначенням у довідці відомостей про співвиконавця/ співвиконавців». Зазначена вимога учасником не виконана, підтверджуючих документів не надано. У зв’язку із вищезазначеним, уповноважена особа, керуючись п.3 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 №25 (далі за текстом – НАКАЗ) розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОХОЛОД» в електронній системі закупівель протягом 24 годин шляхом завантаження документів: «Сканкопія з оригіналу довідки/ довідок, виданої/ виданих безпосередньо банківською установою/ банківськими установами, про відкриття поточного рахунку/ поточних рахунків учасником у банківській установі/ банківських установах, в якій/ яких обслуговується учасник», «Завірені власною печаткою та підписом «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у відповідності до вимог замовника, визначених у Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі», «Інформаційна довідка щодо ведення Учасником господарської діяльності відповідно до положень його Статуту з посиланням на відповідний розділ, пункт, абзац, тощо (для учасників, які є юридичними особами)», «Довідка у довільній формі щодо надання послуг власними силами, чи із залученням співвиконавця/ співвиконавців із зазначенням у довідці відомостей про співвиконавця/ співвиконавців». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОХОЛОД» має виправити виявленні невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження в систему електронних закупівель зазначених документів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-09-23, 15:53:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-08-29-006680-a-b1
Номер договору:
46-СП/23
Дата підписання договору:
25-09-2023, 17:21
Строк дії договору:
з 25-09-2023 по 31-12-2023
29 997,40 UAH
Ціна договору
24 997,83 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОХОЛОД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
30 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ