Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 78 115,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 781,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» |
| ЄДРПОУ: | 37739041 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Піндюр Леся Василівна |
| Телефон: | +380442776813 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02094, Україна, м. Київ,Київ, вул. Гната Хоткевича, буд. 20 |
0 |
Повідомлення-вимога щодо усунення невідповідностей При проведені кваліфікації Замовником встановлено невідповідності у поданих документах. А саме: 1. Довідка у довільній формі (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі) щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проєктом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації, передбачена п.7 р. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатка 1 тендерної документації не містить посилання на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі. 2. Відсутній Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує надати Замовнику послуги належної якості, у необхідному обсязі та в установлені строки, передбачений п.10 р. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатка 1 тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно надати: 3. Довідку у довільній формі (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі) щодо підтвердження згоди з істотними умовами договору та проєктом договору, викладеним у Додатку 3 цієї Документації, передбачену п.7 р. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатка 1 тендерної документації. 4. Гарантійний лист (з посиланням на номер оприлюдненої в електронній системі закупівель процедури закупівлі), відповідно до якого Учасник гарантує надати Замовнику послуги належної якості, у необхідному обсязі та в установлені строки, передбачений п.10 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців) Додатка 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.