Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВ "Рівнетеплоенерго" |
| ЄДРПОУ: | 36598008 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://rivneteploenergo.com |
| Контактна особа: | Лідія Жовтко |
| Телефон: | +380963145420 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Данила Галицького, б. 27 |
1 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРО» у процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-23-012003-a, згідно пункту 41 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до вимог П.5 Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» визначено, що послуги, які надають Учасники повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» про що учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (свідоцтва, сертифікати, тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати відповідні підтверджуючі документи (свідоцтва, сертифікати, тощо). 2. Відповідно до вимог П.4.2 таблиці Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати, зокрема, наступне: «4.2. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці (п.3.1) та документів, що підтверджують факт виконання договору (актів виконаних робіт).». Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗЕРО», на виконання даної вимоги надано скановані копії документу «4.1. Договір № 292_2022 від 16.05.2022.pdf», який містить Договір №292/2022 від 16 травня 2022 року, Укладений між ТОВ «ЗЕРО» та Концерном «МТМ». Ціна договору становить 105000,00 грн, з ПДВ. Одночасно, Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «4.3. Акт № 167 від 24.06.2022.pdf», згідно з яким вартість виконаних робіт становить 79200,00 грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати інформацію, або документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору. 3. Абзацом 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю та, зокрема, лист за підписом керівника із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Зазначений лист Учасником не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Лист за підписом керівника із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 4. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику (співвиконавцю) процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей щодо субпідрядника. Учасник (співвиконавець) процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.