Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 640 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
ЄДРПОУ: | 13814885 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Контактна особа: | Маріанна Шиба |
Телефон: | +380678545495 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
4 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування., затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищеневадене, повідомляємо, що згідно із Розділом IIІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” п.п. 5.1. Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір щодо надання послуг по заправці картриджів принтерів, за предметом закупівлі, подібний за змістом та своєю правовою природою (виконаний повністю або частково). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів); Учасником надано інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору Вих. № 8/04 від 04.08.2023 року, Однак, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів не надано в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів); У зв’язку із вищенаведеним, просимо долучити відповідну інформацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.