Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 42,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 26136949 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://emddnipro.itmed.org |
| Контактна особа: | Зінаїда Олександрівна Бур'ян |
| Телефон: | +380563723360 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду пропозиції учасника було виявлено ряд невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які учасник повинен виправити, а саме: 1. Довідка ст. 17 згідно вимог потрібно надати на фірмовому бланку. 2. Витяг ЄДР від 12.01.2021 вказаний попередній керівник Шипко О.Ф., зараз керівник Пікіль О.В. Надати актуальні документ на поточний час. 3. Довідку щодо договорів згідно вимог потрібно надати на фірмовому бланку. 3.1 Надано 2 шт. - № 11 та №14. До 14 не надано актів підтвердження виконання робіт. 3.2 Аналогічним вважається договір на послуги з метрологічної повірки. Надати договори у відповідності з Код ДК 021:2015 до закупівлі. 3.3 Надані копії договорів не завірені (не має підпису керівника та цвітної печатки). Привести та надати у відповідності до вимог документації до закупівлі. 4. Обладнання - надали довідку не на фірмовому бланку та не надали документів підтвердження власності. Привести та надати у відповідності до вимог документації до закупівлі. 5. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, потрібно надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 6. В довідці про працівників не на фірмовому бланку згідно форми таблиця 1, а також немає заступника директора Рудько К.В.. Привести та надати у відповідності до вимог документації до закупівлі. 7. Надати приклад заповненого свідоцтва про повірку яку планують видати. 8. Надати інформацію в довільній формі -що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, згідно вимог документації до закупвілі, а саме: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.