Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 256 295,04 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 281,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олена Потапенко |
Телефон: | +380634075064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.08.2023 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації визначено - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. 2.1. п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації визначено - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. 3.1. Вимогами п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації визначено - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. Привести у відповідність з вимогами (КЕП із зазначеням назви посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції). Уповноважена особа замовника Олена ПОТАПЕНКО.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.