Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua |
| Контактна особа: | Ігор Климчук |
| Телефон: | +380444654619 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОТОР" у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту дизель-генератора на тяговій п/ст Хутір-Михайлівський Код ДК 021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-012154-a I. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з Додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду виконання Участником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом надання документів зазначених у пунктах 1.1-1.4 Додатку 3 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника не надано доркументів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання Участником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору договорів). 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності у відповідності до вимог Додатку 3 до Тендерної документації, Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, асаме: 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 1.2. Сканкопiя (ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці п.1.1. 1.3. Сканкопiя (ії) актів виконаних робіт по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці п.1.1. 1.4 Лист(и)-відгук(и) (позитивний/позитивні) у кількості не менше одного від контрагента згідно договору/ів, зазначених у Довідці п.1.1., у довільній формі. *Під аналогічним договором слід розуміти договір з ремонту та/або капітального ремонту дизель-генератора. II. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.3 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Витяг з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг в порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 р. № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса; або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано надано Витяг (файл pdf ВИТЯГ), сформований і отриманий не у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації, Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, Витяг сформований і отриманий у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. III. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.3 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформацію щодо залучення співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме: - Довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із обов’язковим зазначення повного найменування та місця знаходження співвиконавця з описом та об'ємом послуг, які він буде виконувати, або Довідку у довільній формі з інформацією щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (ів) (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника не надана інформація щодо залучення співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме: - Довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із обов’язковим зазначення повного найменування та місця знаходження співвиконавця з описом та об'ємом послуг, які він буде виконувати, або - Довідку у довільній формі з інформацією щодо незалучення такого (таких) співвиконавця (ів) (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.