Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 98 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 490,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Анжела Бондар |
| Телефон: | +380567200473 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
0 |
Невідповідності, які повинен виправити учасник протягом 24 годин у своїй пропозиції: 1. Довідку у довільній формі, щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2. Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі в участі у відкритих торгах з підстав зазначених в п.47 Особливостей. 3. Додаток № 3 Проект договору з додатками до договору, які є невід'ємною частиною цього Договору: Договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, дефектний акт, які зазначаються як додатки до Договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.