Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 41 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 205,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 05500871 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хомич Анна Сергіївна |
Телефон: | 380672103913 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
0 |
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За результатами розгляду пропозиції ДП Волиньстандартметрологія (код ЄДРПОУ 02568058; 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Світла, 4) було встановлено наступне: 1) Відповідно до положень пункту 2.1.3 частини 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям пропозиції, інформацією щодо відсутності підстав установлених в пункті 47 Особливостей та умовам тендерної документації), на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: документи, підтверджуючі повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме – лист-відгук та інший фінансовий документ (видаткова накладна або акт приймання передачі товару і т.д.). В складі тендерної пропозиції ДП Волиньстандартметрологія (код ЄДРПОУ 02568058; 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Світла, 4) не було надано фінансового документу, який підтверджує виконання договору аналогічного предмету закупівлі. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пунктом 2.1.3 частини 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям пропозиції, інформацією щодо відсутності підстав установлених в пункті 47 Особливостей та умовам тендерної документації) передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: документи, підтверджуючі повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме – лист-відгук та інший фінансовий документ (видаткова накладна або акт приймання передачі товару і т.д.). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній фінансовий документ, який підтверджує виконання договору аналогічного предмету закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, фінансовий документ, який підтверджує виконання договору аналогічного предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.