Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 536 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 682,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 412,00 UAH |
| Замовник: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 40703235 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Рябчук |
| Телефон: | +380937030515 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65003, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
0 |
Тендерна документація містить наступні вимоги. 1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Під час подання тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" накладено підпис та під час перевірки підпису встановлено наступне: Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»,Сертифікат дійсний ДО: 2023-11-01T23:59:59, Серійний номер: 248197DDFAB977E5040000006150DC00A9B4B503, Тип носія особистого ключа: Незахищений, Алгоритм підпису: ДСТУ-4145, Тип підпису: Удосконалений, Сертифікат: Кваліфікований Учаснику для виправлення невідповідності потрібно підписати тендерну пропозицію КЕП замість УЕП. 2. Відповідно до розділу тендерної документації, Оцінка тендерної пропозиції, Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, Під час подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, Учасник зазначає ціну з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Під час подання тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" в електронній системі закупівель тендерна пропозиція вказана з урахуванням ПДВ, завантажений PDF фаїл «Тендерна пропозиція Додаток 5» містить інформацію у шапці таблиці «ціна з ПДВ» загальна вартість пропозиції «без ПДВ». Також на підтвердження вимог Додатку № 1 до тендерної документації, необхідно було надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Учасником процедури закупівлі ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" на підтвердження відповідної норми надано у складі тендерної пропозиції Витяг з реєстру платників єдиного податку. Учаснику для виправлення невідповідності потрібно надати тендерну пропозицію без урахування ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.