Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-07-2023, 00:00
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 50,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віра Вакаров |
Телефон: | +380506408860 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
0 |
Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Шановний Учасник! 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі пропозиції Учасника подана Довідка Вих. №4/2-т від 18.07.2023р.Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, на підтвердження кваліфікаційним критеріям наявності працівника відповідної кваліфікації, у якій ненадано інформацію про кваліфікацію працівника(співробітників), який/які будуть задіяні у проведенні ремонту медичного обладнання (наданні послуг). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів, які вимагаються для підтверження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Кваліфікаційні критерії: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Приклад:2.1. Довідка про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Подати довідку згідно вимог Замовника та відповідно до умов тендерної документації додатку №1 до тендерної документації - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Примітка: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дякуємо!
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.