Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт антикорозійного покриття порталів гнучких ліній зв'язку між енергоблоками №1, 2 та ВРУ-750/330 кВ ВП ХАЕС (детально у Додатку №3 "Технічна специфікація")
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 439 150,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 390,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Пугачевська Олександра Андріївна |
| Телефон: | 380384263830 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу підпункту 5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 розділу ІІІ «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» додатку №1 до тендерної документації ТОВ «АЛЬПТЕХПРОМ» у складі тендерної пропозиції не надано довідку щодо залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця. 1.2 На вимогу підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «АЛЬПТЕХПРОМ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Анкета» від 14.07.2023 №09/07, у якому не зазначено інформацію в розділі «ДОКУМЕНТИ*». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1 розділу ІІІ «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» додатку №1 до тендерної документації: учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця. 2.2 Відповідно до підпункту 2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником вимагалося надати Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), яка повинна відповідати формі згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. Державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить 100 відсотків – в складі своєї пропозиції анкету не подають. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «АЛЬПТЕХПРОМ» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Довідку із зазначенням наміру залучення/не залучення субпідрядника/співвиконавця із зазначенням обсягів послуги, які будуть виконані субпідрядником/співвиконавцем. 3.2 Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно Додатку №7 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.