Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 95 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 475,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти і науки Бердичівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02143206 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Довга |
| Телефон: | +380414340926 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, пл. Центральна, 1 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Відповідно до пп.5.1. п. 5 Розділу 3 до тендерної документації вимагається надати «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Аналогічний договір за предметом закупівлі - це договір за предметом закупівлі виконаний в повному обсязі. Під аналогічним розуміється договір співставний за складом та характером наданих послуг. Учасник в складі пропозиції повинен надати Аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною частиною даного аналогічного договору. На підтвердження виконання наданого аналогічного договору учасник повинен надати (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первині облікові документи, що підтверджують вартість фактично наданих послуг згідно з договором та у повному їх обсязі, а саме: Акт виконаних (наданих) послуг або інший документ; відгук від Замовника про належне виконання договору. Відгук повинен бути завірений підписом керівника Замовника». 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції було надано файл: «2023-07-13_191957.pdf» в складі якого міститься документ: Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 09.06.2023 року; укладений між КП ЗМР «Звягельводоканал» та ФОП Марчук А.Д.. Даний Акт оформлений без дотримання вимог до письмової форми правочину, а саме: зі сторони Замовника КП ЗМР «Звягельводоканал» в преамбулі Акту зазначена не повна інформація. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, згідно ст. 16 (надати оформлені належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) первині облікові документи (Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг), що підтверджують вартість фактично наданих послуг згідно з договором та у повному їх обсязі)).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.