Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-07-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-07-06-003344-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50413200-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 111 192,00 грн (сто одинадцять тисяч сто дев’яносто дві гривні 00 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.07.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 111 192,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 111,92 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
Телефон: | 380443097273 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 19.07.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-07-06-012660-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ», а саме: 1) На вимогу підпункту 3.2.1 пункту 3 Додатку 2 ТД учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій під пунктом 3 зазначено працівника «Марченко Віталій Володимирович». Проте, відповідно до наданих документів на працівника, зокрема, наказу та посвідчення наявна інформація стосовно працівника «Марченко Віталій Вікторович» 2) На вимогу підпункту 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 ТД учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій відсутня інформація стосовно контактної особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище та ім’я) 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 3.2.1 пункту 3 Додатку 2 ТД: «3.2.1. Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівників за спеціальністю: - електромонтер ОПС у кількості не менше 1 (однієї) особи, - налагоджувальник КВПіА у кількості не менше 1 (однієї) особи, які мають практичний досвід (не менше 1 року) з технічного обслуговування та ремонту обладнання систем пожежної безпеки, та групи з електробезпеки не менше ІІІ групи (з наданням копій посвідчень). Довідка має містити інформацію про: - П.І.Б працівника - Інформацію про його освіту та стаж роботи - посаду, яку він обіймає Для підтвердження наявності працівників учасник надає документ (ти), що підвереджують трудові відносини учасника (субпідрядників у випадку його залучення) з працівниками зазначеними в Довідці, а саме: наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника та/або трудовий договір (контракт) та або інші документи, що підтверджують трудові між працівником та учасником (субпідрядником у випадку його залучення)» підпункту 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 ТД: «3.3.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Найменування контрагента Предмет договору Номер та дата укладення договору Стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір Контактні особи контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон) » 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги підпунктів 3.2.1 та 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 ТД: надати відповідні документи згідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.