Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
ID закупівлі: 3ce855b54fcf4403a0c4d7adf5421006
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 658 640,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 293,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
ЄДРПОУ: | 13814885 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Контактна особа: | Маріанна Шиба |
Телефон: | +380678545495 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
1 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування., затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищеневадене, повідомляємо, що згідно Згідно із Розділом IIІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції п.п. 1.1.Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: -інформації та документів щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (крім пунктів 1 і 7, абзацу 14 цього пункту); У зв’язку із вищенаведеним, просимо долучити віжповідну інформацію. -
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-09-2023, 00:03
Період оскарження:
з 13-09-2023, 13:10 по 24-09-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-08-2023, 16:05
Період оскарження:
з 14-08-2023, 16:06 по 25-08-2023, 00:00
Документи: