Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-07-2023, 00:00
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 227 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 270,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
| ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
| Телефон: | +380342594336 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п.8 «Кваліфікаціні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен завантажити в електронну систему закупівель власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. 2. Відповідно до п.9 «Інформація про характер і обсяги робіт» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен завантажити власну довідку з інформацією про адресу електронної пошти Учасника, на яку Замовник буде мати змогу надіслати заявки щодо надання послуг. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції: 1. надана Довідка про надання послуг аналогічного виду з невідповідностями до вимог Замовника згідно Тендерної документації, а саме не вказана сума аналогічного за предметом закупівлі Договору. 2. власної довідки з інформацією про адресу електронної пошти Учасника, на яку Замовник буде мати змогу надіслати заявки щодо надання послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно до п.8 «Кваліфікаціні критерії до учасників процедури закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен завантажити в електронну систему закупівель власну довідку з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; кількісного обсягу виконання договору з постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. 2. Відповідно до п.9 «Інформація про характер і обсяги робіт» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен завантажити власну довідку з інформацією про адресу електронної пошти Учасника, на яку Замовник буде мати змогу надіслати заявки щодо надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.